לקח זמן, אבל מצאתי Shortcut שימושי – להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון

אפליקציית Shortcuts היא, איך נאמר, לא מהשימושיות ביותר באייפון. והנה, מצאנו קיצור דרך שימושי, שעושה משהו פרודקטיבי - קיצור דרך להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון
להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון

אפליקציית Shortcuts היא, איך נאמר, לא מהשימושיות ביותר באייפון. אז נכון, רבים מספרים על קיצור הדרך ששיפר את הפרודקטיביות שלהם, והרשת מלאה בפוסטים על קיצורי הדרך הטובים ביותר לאייפון. אבל בואו, כמעט כל קיצור דרך ניתן להשיג את התוצאה שלו בדרך קצרה ונוחה יותר מזו שקיצורי הדרך מאפשרים. בקיצור, בדרך הרגילה. והנה, בשיטוט אקראי, תוך כדי נסיעת רכבת ארוכה, מצאתי קיצור דרך שימושי, שעושה משהו פרודקטיבי ואמיתי – קיצור דרך להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון בלחיצת כפתור

אפליקציית Shortcuts - מיותרת?
אפליקציית Shortcuts - מיותרת?

תוכן עניינים

אפלקציית קיצורי דרך (Shortcuts) - הכי מיותרת באייפון

לא חקרתי לעומק, אבל הייתי שם כסף על כך שאני לא לבד, ואפליקציית Shortcuts היא אחת האפליקציות הכי פחות שימושיות גם על האייפון שלכם.ן.

תאמינו לי שניסיתי, חיפשתי שנים קיצור דרך שיתפוס אותי, שיהיה שימושי למשהו כמו שהוואטסאפ שימושי עבור הודעות. שיחסוך זמן אמיתי ולא יגזול זמן. לא מצאתי, ובזבזתי מלא זמן על לחפש. כי, עם כל הכבוד, כדי לקבל הוראות וזמן הגעה הביתה אפתח את גוגל מפס, כדי לתרגם טקסט אעדיף את אפליקציית הטרנסלט, כדי לקרוא חדשות אפתח את אפליקציית החדשות שאני רגיל אליה, וכדי להעיר את האפל טיוי אלחץ על השלט שלו לפני שעל קיצור הדרך שמעיר אותו. הדוגמאות עוד רבות, וזה עוד לפני שדיברנו על קיצורי הדרך המיותרים ממש – כמו להפעיל מוזיקה בעת שטיפת ידיים או לשלוח את התמונה האחרונה שצילמתי (הרי בכל מקרה מחפשים את הטובה כדי לשלוח, מי זוכר מה האחרונה שצילם?).

ואז זה קרה. נפגשתי עם קיצור דרך שענה לי על צורך, וההתרגשות היתה גדולה. אז נכון הקיצור דרך זה מריץ 197! פעולות שונות ותצטרכו אפלקציה נוספת Scriptable כדי לקבל את התוצאה, אבל זה עובד ועובד טוב.

לשטוף ידיים לצלילי 20 שניות מוזיקה - פחות שימושי מזה נשתגע
לשטוף ידיים לצלילי 20 שניות מוזיקה - פחות שימושי מזה נשתגע (אפליקציית Shortcuts)

לקח זמן אבל מצאתי קיצור דרך שימושי - להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון

אז מה הצורך שהיה לי? להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון כקובץ אודיו או וידאו. כולנו נדרשים לפעולה הזו מידי פעם, ואכן, יש מלא פתרונות לצורך הזה. בעיקר אתרי אינטרנט, אבל אלה מפוצצים בפרסומות, שותים לך את הפרטיות ותצא לך הנשמה לפני שיהיה לך את הקובץ על הטלפון, אם בכלל.

להוריד סרטון Youtube למחשב, זו עוד פעולה סבירה, אבל, תסכימו שבאייפון זו משימה בלתי אפשרית. וכך, בשיטוט אקראי, מצאתי את קיצור הדרך הזה, שמאפשר להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון, בלי יותר מדי בעיות. עם זאת, חשוב לומר את המובן מאליו, אני לא ממליץ להוריד סרטוני יוטיוב שאין לו את הזכויות עליהם.

כדי להפעיל את קצור הדרך הזה תצטרכו להוריד לאייפון את אפליקציית Scriptable החינמית לאייפון. הקיצור דרך נדרש אליה כדי להשלים את הפעולה. לאחר שתתקינו את Scriptable תוכלו להוריד את הסרטונים בפורמט אודיו או וידאו, באמצעות קיצור הדרך JAYD או בשמו המלא Just Another Youtube Downloader.

איך קיצור הדרך JAYD עובד?

קודם כל תורידו ותתקינו על האייפון שלכם את JAYD.

אז איך מפעילים את קיצור הדרך? באפליקציית יוטיוב, מתחת לסרטון שאתם מעוניינים להוריד, פשוט הקישו על כפתור השיתוף, לחצו על More ואז בחרו מהתפריט שנפתח ב-JAYD קיצור של Just Another Youtube Downloader. זה יריץ את הקיצור ואת תהליך ההורדה של הסרטון וישאל אתכם אם אתם מעוניינים בפורמט אודיו או וידאו.
בפעם הראשונה שתפעילו את הקיצור תדרשו לתת לו הרבה הרשאות כדי שהוא יעבוד.

להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון
להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון - JAYD (מתוך Routinehub.co)

איפה מוצאים קיצורי דרך שימושיים לאייפון

כאמור, זה קיצור דרך שהמנוע שלו מאוד מסובך (197 פעולות + אפליקציה צד שלישי) ונכתב ברמה מאוד גבוהה. אבל הממשק של JAYD Shortcut פשוט, ונותן את המענה לצורך שהיה לי (ואולי גם לכם) – להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון. פתאום, אחרי שזרקתי זמן על קיצורי דרך לשטיפת ידיים, יש לי שימוש באפליקצית קיצורי דרך של אפל. אפליקצית Shortcuts שהושקה בקול תרועה, נעלמה כלא היתה ועכשיו, לפחות אצלי, (אולי) מתעוררת לחיים. לפחות אני, מצאתי לה שימוש אמיתי – להוריד סרטוני יוטיוב לאייפון.

בקיצור, אני לא יודע אם זה עידן חדש באפליקציית Shortcuts, אבל מה שבטוח הוא שצריך יותר קיצורי דרך מהסוג של JAYD ופחות מאלה שמבזבזים את הזמן לכולנו.

את JAYD וקיצורי דרך שימושיים ופרודקטיביים אחרים אפשר למצוא ב-Routinehub

עוד טכנולוגיה וציוד...