נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

מכנס טיולים מומלץ אחד שתוכלו ללבוש לטרק, לעבודה או ליציאה בערב

מכנסי טיול טובים מתאימים גם לטרק קשוח וגם ליום במשרד. מכנסיים נוחים, נושמים עד כדי שלא תרגישו שהם עליכם, שנראים טוב למשרד או לדרינק. לפניכם סקירה על מכנס הטיול הכי טוב לטיול וגם לעבודה. prAna Brion לגברים או prAna Briann לנשים.
מכנסי טיול הטובים ביותר לטרק וגם לעבודה

שני קריטריונים יסודיים לבחירת מכנסי הטיול. הראשון, איכות, שיהיו נושמים וגמישים מבד איכותי ובעיקר נוחים. הקריטריון השני, שיראו טוב. מכנסי טיול צריכים להיות רב שימושיים. כאלה שאפשר לצאת איתם לטרק טיפוס קשה, אך גם ללבוש אותם בלי לחשוב פעמיים למשרד או אפילו בערב לבר. להרוויח את הנוחות של מכנס טיולים ואת המראה של מכנס קלאסי, הרי יותר מידי מכנסי טיולים הם בגזרה רחבה עד גיחוך. חברת prAna יצרה את מכנסי הטיול הטובים ביותר שהם רב תכליתיים, אך מתאימים גם לעבודה.

prAna (פרנה) היא חברה שנוסדה בקליפורניה שמייצרת בגדי טיולים בגזרה טובה, כך שאפשר ללבוש אותם גם ביומיום. הביגוד בPrana מיוצר על פי ניסיון של מטיילים. יש באז מאוד פוזיטיבי סביב החברה גם באווירה שהחברה מפזרת וגם באיכות הביגוד.
מכנסי brion (גברים) וBriann (נשים) הם מכנסי טיול רב-תכליתיים הטובים ביותר, כך שהם מתאימים לטרק קשוח, למשרד ואפילו לדרינק לילי.

מכנסיים Prana
הרבה עבודת מיתוג אך גם בגדים איכותיים ונוחים שנראים טוב על הגוף / צילום: אתר Prana

תוכן עניינים

המכנסיים הטובים ביותר לטיול ולמשרד לגברים: PrAna Brion

prAna Living Brion

 לא במלאי
Amazon.com

מכנסי הטיול האופנתיים האלה של Prana הם רב-תכליתיים ויעבדו לכם בכל טיול שתבחרו. תוכלו לצאת איתם לטרק. לטייל איתם ימים ארוכים בערים ובדרכים. ושובר השוויון, תוכלו לרכוב איתם למשרד וללבוש אותם לעבודה בנוחות מבלי להרגיש שאתם עם מכנסי טיול.

הסטייל של מכנס Prana Brion  (פרנה בריון) הוא נוח וקז׳ואלי והוא בנוי כמכנסיים קלאסיים ליומיום. המכנסיים בעלי גזרת Slim-fit שמקנה מראה קז׳ואלי ומחמיא על הגוף. כמו רוב המכנסיים הקלאסיים והג׳ינסים יש לו חמישה כיסים שחותמים את המראה הקלאסי. Prana מייצרת אותו במגוון אורכים (Inseam), כך שהוא מתאים לאנשים בגובה שונה ומבנה גוף שונה. 
כשתטיילו איתם בחו״ל אף אחד לא יבחין שאתם תיירים, אתם תראו כמו עוד תושב שקם בבוקר לעבודה. בארץ שתלכו איתם לעבודה תרגישו בנוח ואף אחד לא יבחין שאתם עם מכנסי טיולים טכניים.

המכנסיים מבד גמיש ונושם, עשויים מבלנד של ניילון ומעט ספנדקס לגמישות. הבד הזה שקיבל את השם ״Stretch Zion״ הופך את המכנס למאוורר, קריר על הגוף, נוח מאוד ולכן, כה פופולרי בקרב מטיילים.  בבד מובנית יכולת הגנה מפני קרינת שמש (UPF 50+) וטכנולוגיה לדחיית נוזלים וכתמים (נוזלים לא נספגים בהם). טכנולוגיה דחיית הנוזלים הופכת אותם לקלים לניקוי כשנשפך קפה או כל דבר אחר.

Prana Brion  הוא מכנס קל משקל ונוח לאריזה, מה גם שהם לא מתקמטים (Wrinkle-free). אפילו אם תגלגלו לכדור ותזרקו בתיק הם יצאו ממנו ללא קמטים ומוכנות ללבישה. אלה יחד עם העובדה שהם מתייבשים במהירות הופכים אותם למועמד מושלם לאריזה מינימליסטית.
המכנסיים זמינים במגוון צבעים קלאסיים יפים ומחירו סביר בהחלט ביחס לתמורה ממנו.

המכנסיים הטובים ביותר לטיול ולמשרד לנשים: PrAna Briann ​

prAna - Women's Briann Pant

 לא במלאי
Amazon.com

מכנסי Prana Briann הם המקבילה הנשית של הBrion ובעל אותן תכונות מרשימות. מכנסי הטיול האופנתיים האלה רב-תכליתיים ויעבדו לכן בכל טיול שתבחרו. המכנסיים מאפשרים לטפס, לרכוב ולטייל בנוחות ובסטייל של סקיני ג׳ינס. בזכות הסטייל, תוכלו לרכוב איתם למשרד וללבוש אותם לעבודה בנוחות מבלי להרגיש שאתם עם מכנסי טיול. הם בנויים כמכנס יומיומי קז׳ואלי שנראה טוב.
כשתלכו איתם למשרד תרוויחו את הנוחות ואף אחד לא יבחין שאתם עם מכנס טיולים טכני. וכשתטיילו איתם בחו״ל אף אחד לא יבחין שאתן תיירות, ותראו ככאלה אשר קמו בבוקר לפגישת עבודה.

המכנס הזה מוכן לאתגרים בזכות הבד ״Stretch Zion״, שכמו בBrion לגברים הוא בעל תכונות טכניות מרשימות. בלנד בד מניילון ומעט ספנדקס הופך את המכנסיים למאווררים, קרירים על הגוף ונוחים מאוד.
 בבד מובנית גם יכולת הגנה מפני קרינת שמש (UPF 50+) וטכנולוגיה לדחיית נוזלים וכתמים (נוזלים לא נספגים בהם). טכנולוגיית דחיית הנוזלים הופכת את המכנסיים לקלים לניקוי אם נשפך קפה או כל דבר אחר.

הסטייל של המכנס הוא של סקיני ג׳ינס. היכולת שלו לא להתקמט ולא להתלכלך בזכות טכנולוגיה למניעת כתמים, משאירות אותו ישר ורענן על הגוף גם לאחר יום הליכה ארוך. היכולת של המכנס לא להתקמט יחד עם משקלו הנמוך והיכולת שלו להתייבש מהר הופך אותו למועמד מושלם לאריזה לטיול מינימליסטי.

למכנס חמישה כיסים וקווים נקיים כמו במכנסיים קלאסיים, מה שהופך אותם מתאימים לדרינק, פגישה, טיסה או טיול בדרגות קושי שונות.
המכנס מגיע בשלושה אורכים (Short, Regular, Tall) כך שכמעט כל אחת תמצא את המכנס שמתאים לה. המכנס זמין בשבעה צבעים שונים, קלאסיים בהירים ומחירו סביר בהחלט ביחס למה לתמורה.

להצטייד במכנסיים לטיולים וליומיום

לאחר תקופה ארוכה בה או לובשים ובודקים את המכנסיים של Prana אנו משוכנעים כי תאהבו את מכנסי הטיולים Prana Brion ו-Prana Briann. יש סיכוי טוב שהם יהפכו לאחד מזוגות המכנסיים האהובות עליהם לטיולים וליומיום. המכנסיים האלה מצוינים למינימליסטים המעוניינים לארוז מעט וישמשו לטיולים קשוחים ורגועים יחד עם ימים שגרתיים בעבודה.

אולי תרצו לקרוא גם: