נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

ג׳ינס Aviator ג׳ינס הטיולים הכי טוב בעולם. האומנם?

יש הטוענים שג׳ינס Aviator הוא ג׳ינס הטיולים הטוב בעולם. אבל כנראה לא שמעתם על הג׳ינס הזה שניתן להשיגו רק אונליין. ג׳ינס Aviator הוא ג׳ינס טיולים מעולה. נוח, גמיש ומתאים גם למשרד.
aviator jeans
להשיג מכנסי טיולים מצוינים שגם נראים עליך טוב זה עניין לא פשוט בכלל. השאיפה שלי תמיד היתה שיהיו לי בארון רק מכנסי טיולים שיכולים לשמש אותי גם במשרד וביומיום העירוני. המכנס היחיד שאצטרך להכניס לתיק לסופ״ש ארוך באירופה, או אחד משני זוגות לטיולים ארוכים יותר עם טרקים וכאלה.  מינימליזם.
חשוב לי גם שהמכנס יהיה פשוט מכנס עם גזרה רגילה. ולא גזרת טיולים. ואם זה ג׳ינס מה טוב. שאף פוץ לא יספר לי שאני לובש מכנסי טיולים למשרד. ויותר חשוב שאני לא אראה כמו פוץ שלובש מכנסיים מתפרקים לקפה או שק תפוחי אדמה בצורת דגמ״ח כשאני שלוקח את הבנות לגן.
 
אני חושב שהגילוי שלי את הג׳ינסים של אוויאטור (Aviator USA) קידם אותי מאוד בדרך להגשמת שאיפותי בכל הקשור למכנסי טיולים. אני לא יודע אם הוא ג׳ינס Aviator הוא ג׳ינס הטיולים הטוב בעולם, כפי שמוכרז באתר החברה ומפי כמה בלוגרים ואתרים שסקרו ובדקו את הג׳ינס. אבל הוא ללא ספק מהג׳ינסים הטובים ביותר שלבשתי. הג׳ינס מתאים גם לטיולים (פחות לטרקים קשוחים) וגם לעיר, משרד ובילויים (אני לא באמת מבלה אבל שיהיה). אני מחזיק שלושה זוגות כבר קרוב לשלוש שנים והם עדיין מהזוגות המועדפים עלי.
 
ג׳ינס Aviator הוא מכנס טיולים נוח, עמיד וגמיש עם גזרה טובה של ג׳ינס קלאסי. איכות הג׳ינס של Aviator גבוהה מאוד והם מיוצרים בארצות הברית. למרות זאת, כנראה לא שמעתם על ג׳ינס Aviator מכיוון שמנגנון המכירה שלו הוא אונליין בלבד (לחסכון עלויות), דרך אתר החברה. אבל הגיע הזמן שתשמעו.
Aviator שהחלה כפרויקט קיקסטארטר, מייצרת את כל הג׳ינסים בלוס אנג׳לס. החברה ממתגים את הג׳ינסים שלה כג׳ינס הטיולים ג׳ינס הטיולים הטוב בעולם. אני לא יודע אם אפשר לעוף עד לשם, אבל הג׳ינסים מצויינים. במיוחד לטיולים. ג׳ינס Aviator הוא מכנס טיולים מרשים ביותר ומתאים כאמור גם ליומיום.  

קנה עכשיו

לרכישת ג׳ינס Aviator באתר החברה

תוכן עניינים

מה הופך את ג׳ינס Aviator למצוין?

אז מה יש בג׳ינס הזה שעושה אותו כל-כך טוב בעיני?
התשובה הקצרה – הם מההג׳ינסים הנוחים שלבשתי ואפשר לעשות איתם את מרבית הפעילויות בנוחות רבה (כולל רכיבת אופניים). דבר אחרון הם יושבים (עלי) מצויין (לא רק אני אומר). ועכשיו לתשובה הארוכה.
ג׳ינס Aviator
ג׳ינס Aviator - ג׳ינס הטיולים הטוב בעולם?

נוחות

שתלבשו אותם בפעם הראשונה תבינו. הם חזקים במידה, עם בד רך ונעים שגמיש בצורה כיפית.
אני לא יודע איך הטיול הבא שלכם הולך להיראות אבל בטיסה אתם תלבשו את הג׳ינס הזה, ואז בנסיעת הלילה, ואז ברגל בין מקום למקום בימי טיול ארוכים. ואפילו ברכיבת אופניים, רכיבת סוסים או בטיול מערות… בעצם הם כל-כך נוחים שלא תהיה לכם סיבה להוריד את הג׳ינס כמעט כל הטיול.

גזרה טובה

הג׳ינס האלה נמכרים תמיד בשתי גזרות: רגיל (Straight) ו-Slim-fit. אני בחרתי בגזרת הסלים פיט והג׳ינס יושבים עלי טוב יותר ממרבית הג׳ינסים האחרים שהיו או יש לי. הם לא צמודים מידי, יושבים טוב ומאווררים במידה. ונראים פשוט נראים ג׳ינס בלי קשקושים של מכנסי טיולים. רק ג׳ינס בעיצוב הג׳ינסי הקלאסי שלו (עיצוב נקי עם חמישה כיסים). 

לגבי המידות – שימו לב שבמידות הרוחב הם לא מדלגים על מידות ותמצאו גם 31, 33 וכו׳. אולם מידת האורך היא אחידה (עדיין חברה קטנה) במידה שאמורה להיות מספיק טובה לרובנו – מידה 32. כמו כן, הם מצהירים שמידות הג׳ינס שלהם תואמות למידות של מותגי ג׳ינס פופולריים בשוק.
אני קניתי ג׳ינס בגזרה סלים מידה 34 והג׳ינס יושבים טוב מאוד ל175 ס״מ ו76 ק״ג שלי. בתמונה תוכלו לראות השוואה בין גזרת הסלים בצד ימין לגזרה הרגילה. 

ג׳ינס קלאסי עם כיסים למניעת גנבות

העיצוב של הג׳ינס הוא קלאסי עם חמישה כיסים. הכיסים בגודל טוב. כיסים גדולים יחסית, אך לא גדולים מידי כמו בהרבה מכנסי טיול אחרים. יש שני כיסים נוספים מוסלקים (קדמי ואחורי) עם רוכסן למניעת כיוסים (אם עוד מישהו משתמש בחגורת כסף, רחמנא לצלן, אז הנה פתרון). אגב, הכיסים האלה נסתרים ולא רואים אותם בשוב צורה, ואני מצליח להכניס את הדרכון אליהם.

אין הרבה דברים לא טובים לכתוב על הג׳ינס הזה, אבל הייתי מוותר על הרוכסן בכיס הקדמי. הכיס הזה מצ׳טקמק אחרי הרבה מאוד כביסות והרוכסן יוצא מעט החוצה. בנוסף מכיוון שהכיס הקדמי הוא הכיס הכי שימושי כל פעם להכניס אליו יד ולהרגיש רוכסן זה מציק. ואולי זה רק אני.

כיסים ג׳ינס Aviator
כיסים ג׳ינס Aviator

קלים לאריזה ולא מסריחים

רוב הג׳ינסים מגושמים. לא אלה. אלה קלים במשקל ותופסים מעט מקום יחסית בתיק. בנוסף, הבד האוורירי שלהם מונע מריח להתפס בבד ולהסריח את הג׳ינס (גם לאחר כמה וכמה לבישות רצופות וקיפול בתיק ללא כביסה). הנה לכם ג׳ינס שמתאים לטיול מינימליסטי.

צבעים ומחיר

ג׳ינס aviator מגיע במספר צבעים. הפופולריים הם גווני הג׳ינס הקלאסיים (הנה השמות כפי שמופעים באתר החברה): כחול כהה מאוד (Dark indigo), כחול כהה (Medium dark indigo), וכחול (Cool faded blue indigo). הדגם האחרון מוגדר כג׳ינס קיץ והוא מעט דק יותר.
גי׳נס Aviator
צבעים
מחיר הג׳ינס סביר בהחלט. 125$ נכון לעת כתיבת רשומה זו. הרבה בזכות שהוא נמכר רק ברשת, ישירות ללקוח וללא מתווכים. הרבה פעמים יש הנחות של 10-20% המפורסמות באתר.

שורה תחתונה

ג׳ינס Aviator הוא ללא ספק אחד מזוגות הג׳ינסים הכי טובים שקיימים. הג׳ינסים קיימים לנשים ולגברים. אוויאטור מייצרים ג׳ינסים עמידים שנראים טוב ושיש בהם מידת גמישות טובה שהופכת אותם לנוחים מאוד לטיולים ופעילויות.

לא הייתי יוצא עם הג׳ינס הזה לטרק והייתי מוותר על הכיס הקידמי המוסלק אבל בשורה התחתונה זה ג׳ינס פשוט מעולה. הג׳ינס עמיד ומחזיק את הגזרה שלו טוב מבלי להתבלות גם אחרי שנים של לבישה והרבה מאוד כביסות.

הג׳ינסים האלה נמכרים אונליין בלבד, ולכן לא רבים מכירים אותם. אבל אם אתם צריכים ג׳ינס שיראה טוב וישמש אתכם ליומיום, וגם שתוכלו לקחת אותו כמכנס היחיד לטיול הבא שלכם בחו״ל. תשקלו לבדוק את ג׳ינס Aviator.

קנה עכשיו

לרכישת ג׳ינס Aviator באתר החברה

אולי תרצו לקרוא גם: