איירפודס פרו 2: האזניות הטובות ביותר של אפל

איירפודס פרו 2: האזניות הטובות ביותר של אפל. האיירפודס החדשות של אפל הן בעלות עיצוב דומה לאיירפודס פרו המקוריות, אבל בכל השאר הן טובות יותר מהאיירפודס פרו המקוריות או מכל אזניות אחרות שיש לכם או אין לכם.
איירפודס פרו 2

לאחר שלוש שנים של המתנה, האיירפודס פרו 2 סופסוף כאן. האוזניות הגיעו אל הלקוחות הראשונים היום, ואני ביניהם. הנה ההתרשמות הראשונית שלי.

 

קריאה מומלצת: 

  1. איירפודס פרו טיפים טריקים ותכונות חבויות שאתם חייבים להכיר. מעודכן iOS 14
  2. הפרודקטיביות הטובות ביותר למשימות, פתקים, ניהול פרויקטים ועוד
  3. לטעון שעון גרמין באמצעות USB-C, להוריד מפות טופוגרפיות ולהרשם לתכנית אימונים

 

ההמלצות שלנו

תוכן עניינים

הדבר הכי מגניב באיירפודס פרו 2

עזבו אותכם סאונד איכותי או ביטול רעשים. הדבר הכי מגניב באיירפודס פרו החדשות נמצא בחריטה. כן כן בחריטה – אם חרטתם משהו עליהן, זה יופיע על הקייס הוירטואלי שמופיע על המסך באייפון כאשר מתחברים לאזניות. 

אם קונים באפל סטור, אפשר לבקש חריטה של מלל או אימוג׳י על הקייס. שתתחברו לאיירפודס פרו, תראו את החריטה על הקייס הוירטואלי באייפון. אין יותר אישי מזה, אין יותר מגניב מזה.

 

הדבר הכי מגניב באיירפודס פרו החדשות
הדבר הכי מגניב באיירפודס פרו החדשות (צילום: נווד)

עיצוב ומה שונה מהאיירפודס פרו המקוריות

מבחינת עיצוב הדור השני של האיירפודס כמעט זהה לדור הראשון, מלבד כמה שינויים בקייס טעינה. בצד הקייס ישנו חור קטן להשחלת שרוך (לא מגיע עם האיירפודס וצריך לרכוש בנפרד. הנה ההמלצה שלי לשרוך לאזניות). שינוי נוסף אלו הם הרמקולים בתחתית הקייס כדי להשמיע סאונד במקרה שהקייס נאבד לכם. זה כמובן עובד עם אפליקציית Find My, כך שאתם יכולים למצוא את הקייס ואת האזניות בנפרד.

 

איירפודס פרו 2 - מה בקופסה?
איירפודס פרו 2 - מה בקופסה? (צילום: נווד)

טעינת האיירפודס פרו וחיי סוללה

קייס הטעינה של האזניות הוא Magsafe וניתן לטעון אותו באמצעות כבל Lightning או מטעני Magsafe (אלחוטיים). אפילו אפשר לטעון באמצעות המטען של האפל ווטש.

חיי סוללה השתפרו גם הם עם זמן האזנה של עד 6 שעות ו-30 שעות בסך הכל יחד עם הקייס. 

 

איירפודס פרו 2: טעינה עם כבל, טעינה אלחוטית וטעינה עם מטען של האפל ווטש
איירפודס פרו 2: טעינה עם כבל, טעינה אלחוטית וטעינה עם מטען של האפל ווטש (צילום: נווד)

כמה האיירפודס פרו 2 נוחות באוזן?

האיירפודס פרו החדשים של אפל כוללים את צ׳יפ H2 ורכיבי אודיו חדשים. האוזניות נוחות באוזן בדומה לדור הראשון האוזניות, אך אפל הוסיפו קצה בגודל XS שמתחבר לאוזניות (בנוסף למידות S, M ו-L שהיו עד באיירפודס פרו המקוריות) כך אנשים עם אזניים קטנות יותר יכולים להשתמש באיירפוד בבטחה. אני רץ עם האיירפודס פרו המקוריות שלוש שנים, ושום דבר לא השתנה, האוזניות נשארות יציב ונוח באוזן גם בפעילות גופנית אינטנסיבית.

איירפודס פרו 2: האוזניות הכי נוחות לריצה שתמצאו
איירפודס פרו 2: האוזניות הכי נוחות לריצה שתמצאו (צילום: Apple)

איירפודס פרו 2: ביטול רעשים ברמה אחרת

עם הצ׳יפ החדש, אפל אומרת שהאיירפודס פרו יכולים לבטל פי 2 רעשים ביחס לאוזניות המקוריות. תבחינו בהבדל בעיקר בסביבה רועשת של שיפוצים, רעש מנועים או כמובן בטיסה.

שווה להתעכב על הפיצ׳ר החדש – Adaptive transparancy. התכונה הזו חותכת החוצה/מפחיתה רעשים כמו סירנות או כלי עבודה בעוד היא מאפשרת לשמוע את כל היתר. אפל הוסיפה מגבר לאיירפודס פרו לבסים עשירים יותר וסאונד צלול יותר בסאונד גבוה. מההאזנה שלי ההבדל מורגש ביחס לאוזניות המקוריות, הצלילים חמים יותר, טווח הצלילים רחב יותר, הבסים מורגשים, ואכן בסאונד גבוה שומעים צלול יותר.

 

איירפודס פרו 2: ביטול רעשים ברמה אחרת
איירפודס פרו 2: ביטול רעשים ברמה אחרת (צילום: נווד)

איירפודס פרו 2: כפתורים וטאצ׳

מבחינת כפתורים ניתן להשתמש באותם כפתורים ולחיצות להעביר שירים כמו באזניות המקוריות, אך אפל הוסיפו שליטה באמצעות טאצ׳ כדי להגביר/ להנמיך את הווליום וזו תוספת חשובה ביחס לאיירפודס פרו המקוריות.

 

איירפודס פרו 2: כפתורים וטאצ׳
איירפודס פרו 2: כפתורים וטאצ׳ (צילום: נווד)

שורה תחתונה

שווה לשדרג? אם אתם עם האיירפודס פרו המקוריות אז חד משמעית. אם אתם מחפשים אוזניות מעולות לריצה/טיולים אז חד משמעית. אם אתם מעוניינים באזוניות ביטול רעשים מצויינות אז חד משמעית. בקיצור לכו על זה.

 

עוד טכנולוגיה וציוד...