נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף

בחרנו את ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף. רצנו עשרות ריצות בגשם ובקור של אמסטרדם הקפואה. ככה, דרך הרגליים, קצות האצבעות, האף והאזניים, הגענו לרשימת ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף. תלבשו חולצת ריצה ארוכה, תחבשו כובע, שימו כפפות, מעיל גשם וצאו לרוץ בגשם, כשקר - שיא אישי שוברים בחורף.
ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף

בחרנו את ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף. כדי לבחור את הציוד הטוב ביותר שיחמם אתכם בעת האימון בימי החורף הקרים, קראנו סקירות מקצועיות, ניתחנו אין ספור תגובות לציוד הריצה שבחנו, ובעיקר רצנו  ריצות רבות בגשם ובקור של אמסטרדם הקפואה (הידעתם שאמסטרדם היא העיר הגשומה ביותר באירופה?)

ככה, דרך הרגליים, ובמקרה הזה, גם דרך קצות האצבעות, האף והאזניים, הגענו לרשימת ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף. אז, תלבשו חולצת ריצה ארוכה, תחבשו כובע, שימו כפפות, תעטו מעיל גשם וצאו לרוץ… בחוץ.

כל ציוד הריצה שבחרנו מאפשר להיות לבושים מספיק חם כדי להתגבר על הקור, מבלי להיות מסורבלים בריצה/אימון. עם ציוד הריצה הטוב ביותר לחורף שברשימה, תרגישו קלילים ותוכלו לשבור את שיא אישי גם כשקפוא בחוץ.

כשבחנו את ציוד הריצה התמקדנו ביכולת שלו לחמם, בקלילות שלו, ביכולת הנידוף, בנוחות ובתחושה על הגוף. בדקנו גם את ההגנה שלו מפני רוח וגשם. בנוסף, הסתכלנו על פרמטרים משפיעים כמו מחיר או היכולת להשתמש בציוד גם ביומיום ולא רק בריצה/אימון.

כמה טיפים לריצה בחורף – התחבולה זה שכבות
רצים חכמים מתלבשים בשכבות. מעיל גשם דק ניתן לקשור סביב המותניים אם חם מדי במהלך האימון. מתחת למעיל, מומלץ ללבוש חולצת ריצה צמודה שתנדף את הזיעה במהירות מהגוף או חולצת ריצה עם חצי רוכסן שניתן לפתוח כדי לפזר החוצה  חום שהצטבר. את רעיון השכבות אפשר ליישם גם עם כפפות או כובע – כשקר מידי עבור כפפות דקות, אפשר לשים כפפה מעל כדי להגביר את החום ולהסיר אותה ולאחסן בכיס המעיל אם מתחמם מידי.

טעות נפוצה היא להתלבש חם מידי כי מבעד החלון או באפליקציית מזג האוויר נראה שקפוא בחוץ. אל תתנו לזה לשחק לכם בראש, ברגע שהאימון יתחיל אתם תתחממו במהירות. האצבעות והאזניים הם האיברים הראשונים שצריך לכסות כי הם הראשונים להתקרר. כשקר מאוד, הוסיפו שכבה ארוכה מתחת למעיל וטייץ ריצה מחמם. כשגשום גם לגרבי ריצה מחממות ומנדפות היטב יש משמעות רבה.

ההמלצות שלנו

תוכן עניינים

כובע הריצה הטוב ביותר - Smartwool Merino 250 Beanie

כובע הריצה הטוב ביותר לחורף - Smartwool Merino 250 Beanie

106.98  במלאי
10 new from ₪106.94
משלוח חינם
Amazon.com
as of 29 במרץ 2024 3:06

כובע הריצה הזה יחמם לכם את הראש בכל תנאי מזג האוויר – אפילו שתרוצו בשלג כשקפוא בחוץ. הכובע של Smartwool עשוי ממאה אחוז מרינו והוא דו-שכבתי. כך, מצד אחד הוא שומר על חום שהצטבר ומצד שני השכבה הפנימית תשאר יבשה (גם שיורד גשם ואתם בלי מעיל גשם).

אבל לא רק זה, הכובע רך ונעים, נושם, מנדף ודוחה ריחות בזכות היכולות הטבעיות האנטי-בקטיריאליות של צמר המרינו. כך, גם אם לא תכבסו את הכובע אף פעם הוא ישאר ללא ריח בכלל.

תוכלו לגלגל את שולי הכובע כלפי מעלה ללוק יותר רציני 🙂 או למטה, מעל האזניים בריצות הקפואות והקשוחות ביותר.

הכפפות הטובות ביותר לריצה -Smartwool Merino Sport Fleece Wind Training Glove

הכפפות הטובות ביותר לריצה בחורף - Smartwool Merino Sport Fleece Wind Training

184.70  במלאי
Amazon.com
as of 29 במרץ 2024 3:06

כפפות המרינו של Smartwool ישמרו לכם על הידיים וקצות האבעות חמות ויבשות בריצות חורף קרות. הן נעימות ורכות, מנדפות היטב, עם הגנה מפני הרוח בגב הכפפה. עדיין, הכפפות האלה קלות משקל ושמתחמם תוכלו, לרוב, להשאיר אותן על הידיים. כשקר מאוד, גשום ושהתנאים קשים אפשר להוסיף כפפות נוספות מעל לשכבת חום נוספת.

הכפפות עשוית רק מ-38% מרינו (השאר זה פוליאסטר ואלסטן), אך עדיין שומורות על התכונות הטבעיות של המרינו – נידוף זיעה טוב ואנטי-בקטיראיליות של צמר המרינו, כך שכמעט ולא תצטרכו לכבס אותן. הכפפות זמינות בחמישה גדלים ועם קצה האצבע והאגודל ניתן לשלוט במסכי המגע, אך זה לא עובד באופן חלק.

גרבי הריצה הטובות ביותר בחורף - Balega Hidden Comfort No-Show

גרבי הריצה הטובות ביותר לחורף - Balega Hidden Comfort No-Show

59.10
44.00
 במלאי
6 new from ₪44.00
משלוח חינם
Amazon.com
as of 29 במרץ 2024 3:06

גרבי הריצה של Balega הם מהנוחים שתגרבו, עמידים, נושמים, מנדפים, קלים לגריבה ובנויים היטב ללא תפרים מיותרים.

Balega Hidden Comfort בעיצוב נמוך, הם ספינת הדגל של חברת גרבי הריצה המצוינת הזו. אלו גרבי הריצה הטובים ביותר, כאלה שמתאימים לכל הריצות, לכל המרחקים ולכל עונות השנה. בתוך כך, הם פשוט גם גרבי הריצה הטובים ביותר בחורף. אלה הגרביים הGo to שלנו כבר כמה שנים לכל אימון. גרבי ריצה נוחים, רכים, קלים לגריבה שיושבים היטב על כף הרגל בלי להחליק ממנה.

לגרביים יכולת נידוף גבוהה והם מצוינים לריצות במזג אוויר קר וגשום. מהרגע שתקפצו לשלולית תעבור עד חצי דקה עד שהגרביים יסלקו מהם את המים ותרגישו שוב יבשים בכפות הרגליים. רצנו עם הגרביים האלה מרתון קשוח, גשום כמעט לכל אורכו, וכפות הרגליים נשארו יבשות ללא שלפוחיות או יבלות.

אבל לא רק לחורף, תוכלו לגמוע עם הגרביים גם מרתון קיצי בלי שכף הרגל תתחמם. גם באימונים בקיץ, כף הרגל תישאר קרירה ויבשה, בזכות בד נושם בחלק העליון של הגרב ויכולות נידוף גבוהה.

מעיל ריצה הטוב ביותר לחורף וגשם - Mountain Hardwear Stretch Ozonic

מעיל הריצה הטוב ביותר לחורף גשום - Mountain Hardwear Stretch Ozonic

 לא במלאי
Amazon.com

מעיל הריצה הזה הוא מעיל רב תכליתי שיכסה אתכם בריצות, אימונים וטיולים. זמין לנשים וגברים במגוון צבעים.  ה-Stretch Ozonic עשוי מבד רך עמיד למים ורוח ועמיד באופן כללי. כמעט ולא תמצאו סימני שחיקה על המעיל הזה, גם לאורך שנים.

המעיל ישמור עליכם יבשים ועדיין תוכלו לאוורר את הגוף באמצעות פתחי אוורור בבית השחי, שסגורים ברוכסן, ומספקים זרימת אוויר שמתחמם מידי.

בקצה השרוול קיימות לשוניות סקוטש להידוק סביב פרקי הידיים. קפוצ׳ון המעיל מצוין וישאיר את הראש שלכם יבש. ניתן להדק את הקפוצ׳ון על הראש כך שלא יזוז בעת הריצה או יפול אחורה, אפילו כשרצים נגד הרוח.

מעיל הריצה קל מספיק כדי לא לפגוע לכם בביצועי הריצה, אך הוא עדיין מהכבדים יותר שבדקנו (120 גרם) ולרובנו יהיה מגושם להוריד אותו ולשאת אותו ביד בעת ריצה.

חולצת הריצה הטובה ביותר לחורף קר וגשום (Base-layer) - Under Armour ColdGear Compression

חולצת הריצה הטובה ביותר לחורף וגשם (שכבת בסיס) - Under Armour ColdGear Compression

203.13  במלאי
Amazon.com
as of 29 במרץ 2024 3:06


חולצת הריצה הצמודה (Base-layer) של אנדר ארמור מחממת, קלת משקל, מנדפת היטב ומחירה סביר בהחלט. החולצה הזו כוללת את טכנולוגיית ColdGear של Under Armour, בד דו-שכבתי שנועד להרחיק את הלחות מהעור שלך תוך שמירה על חום הגוף.

החולצה קלה ונוחה ונמצדת לגוף כך שאין נפח מיותר שיכול להאט אותך. שימו לב שהיא יכולה להיות צמודה מידי ולכן אנו ממליצים לקחת מידה אחת מעל המידה שאתם רגילים אליה.

חולצת הריצה הטובה ביותר לחורף קר וגשום (שכבת ביניים) - The North Face Wander Quarter Zip Performance Pullover

חולצת הריצה הטובה ביותר לחורף קר וגשום (שכבת ביניים) - The North Face Wander Quarter Zip Performance Pullover

 לא במלאי
Amazon.com

חולצת ריצה ארוכה עם רוכסן שאפשר לפתוח כדי לפזר במהירות את החום שמצטבר במהלך הריצה. חולצה ריצה מספיק דקה שתחמם במזג אוויר קריר ותשמש כשכבת ביניים כשקר מאוד. טכנולוגיית FlashDry של The North Face הופכת את החולצה למנדפת היטב ששומרת על הגוף יבש. מחיר החולצה סביר בהחלט.

אם רוכסן לא מפריע לכם, זו יכולה להיות חולצת הריצה הטובה ביותר בארון שלכם.

הטייץ הטוב ביותר לריצה בחורף - Nike Pro Training Tights

הטייץ הטוב ביותר לריצה בחורף - Nike Pro Training Tights

 לא במלאי
Amazon.com

אחרי הרבה ניסיונות, הטייץ הזה של נייק עובד לנו הכי טוב. נוח, קליל, מנדף היטב ומונע שפשפות. נכון הוא לא הכי מחמם, אבל סוגר את הפינה במזג אוויר קר – אחרי כמה דקות כבר שוכחים. ככה זה בריצות.

אנחנו מאוד אוהבים את הטייץ הזה והמחיר שלו מצוין.

סיכום חורפי

תזכרו להשקיע בכפפות וכובע מחמם, קצות העצבים שם ואלה האזורים הקרים ביותר. אם אתם רצים עם חולצה ומכנסיים קצרים + כובע מחמם וכפפות זה הגיוני לגמרי!

דבר שני – שכבות

דבר שלישי – רוצו מהר תתחממו מהר. החורף זה הזמן לשבור את השיא.

אולי תרצו לקרוא גם: