נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

האפליקציה הכי טובה להזמנת מלונות בחו״ל

במסגרת הטיול המושלם לנווד הדיגיטלי, הכירו את AGODA. האפליקציה (והאתר) הכי טובה שתמצאו להזמנת מלונות לטיול בחו״ל.
אפליקצית אגודה להזמנת מלונות - הכי משתלם

למה AGODA

השתמשו בכל האתרים כדי לבדוק מלונות, מיקום, מחיר וכו׳, אבל את ההזמנה תעשו באגודה. לרוב תמצאו שם את המחירים הטובים ביותר. וכל השאר זה רק בונוס – ממשק נעים, זמינות חדרים וכו׳.
כדי להסביר בצורה ברורה כמה אפליקציה (או האתר שלהם) יותר זול בחרתי דוגמה אקראית למלון מהטיול שאנחנו מתכננים לתאילנד. את הדוגמה הזו אתם יכולים לשכפל ולבדוק בעצמכם על מקומות לינה אחרים.

השוואת מחירים בגוגל – אגודה שולטטטטתתתתת!!!

הנה חיפוש בגוגל של מלון Yaang come village hotel שבחרנו לשהות בו טיול שלנו בצ'אנג מאי, תאילנד.
אגודה זולים יותר.
אבל התמונה הזו לא אמורה להספיק לשכנע אתכם. יש אתרים שעושים מניפולציה על המחירים (אגודה ביניהם) ומציגים מחירים ללא מיסים מקומיים, או מחירים לחדרים Non refundable (ללא אפשרות החזר), וכך מציגים לכם מחירים נמוכים באתר. לכן ההשוואה הזו לא מספיק מדויקת.

השוואת מחירים בגוגל

המחיר ב-AGODA

זה מחיר המלון באתר אגודה עבור חדר סופריור ל-5 לילות כולל אפשרות החזר כולל כל המיסים.
המחיר הסופי שתשלמו במלון באתר אגודה:  460 ש״ח ללילה.

מחיר המלון באתר Agoda

AGODA vs. HOTELS

הנה אתר מתחרה hotels.com, אותם תאריכים, כולל אפשרות החזר, כולל כל המיסים.
המחיר הסופי שתשלמו במלון: 570 ש״ח ללילה (110 ש״ח ללילה יקר יותר מאגודה עבור אותו חדר בדיוק – חסכון של 550 ש״ח עבור 5 לילות שההזמנו)

מחיר המלון באתר Hotels

AGODA vs. EXPEDIA

עוד אתר שבדקתי expedia.com אותו מלון, אותם מאפיינים.
המחיר הסופי שתשלמו במלון: 510 ש״ח ללילה (60 ש״ח ללילה יקר יותר מאגודה עבור אותו חדר בדיוק – חסכון של 300 ש״ח עבור 5 לילות שהזמנו).

מחיר המלון באתר Expedia

שורה תחתונה

הנה דוגמה למלון אחד אבל אם תבדקו תראו שהתוצאות האלה חוזרות על עצמן כמעט בכל מלון שבודקים.
אגודה זה אתר מצוין להזמנת מלונות מבחינת מחיר, זמינות וממשק נוח. מבחינתי זו האפליקציה הכי טובה להזמנת מלונות לטיול בחו״ל.

3 טיפים נוספים להזמנת מלונות

לפני שאתם מזמינים באגודה (או באתר אחר) הפעילו את התוסף של Rakuatan ebates cash back, זה יתן לכם עוד הנחה בהזמנה.

אם אתם נוסעים עם ילדים, אל תזמינו מיטות נוספות דרך אתרי הזמנת המלונות. הדבר הנכון הוא להזמין חדר לזוג ואז ליצור קשר עם המלון ולעדכן שאתם מגיעים עם ילדים. לרוב זה יהיה משמעותית זול יותר (אם בכלל יקחו לכם כסף).

תזמינו מלון עם אפשרות החזר!

עוד טיפ לדרך: את חיפושי המלון שלכם תעשו תחת Private Window בדפדפן, כדי שלא יתחקו אחריכם ויעלו לכם את המחיר באתר בו אתם מחפשים ובאתרי הזמנות אחרים.

*הערה: בדקתי גם באתר booking.com אך הוא לא היה בר השוואה כי לא היו חדרים זמינים עם אפשרות החזר. אבל אפילו אלה ללא אפשרות החזר בבוקינג היו יקרים מהמחירים של אגודה עם אפשרות החזר.

אולי תרצו לקרוא גם: