נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

אפל טיוי הגדרות מתקדמות, טיפים וטריקים

ברור שאתם מכירים את האפל טיוי שלכם. אך יש כמה דברים במכשיר שאולי חמקו מכם. אז אספנו מספר טיפים, טריקים והגדרות מתקדמות באפל טיוי שממש שווה להכיר, כולל תכונות מעניינות שנוספו עם השחרור של tvOS 14.
אפל טיוי טיפים וטריקים

אפל טיוי (Apple TV) הפך להיות אחד ממכשירי הסטרימינג הטובים ביותר ובטח הפופולריים בשנים האחרונות. עם יכולות כמו 4k, HDR, סאונד איכותי (Dolby Atoms) ובעיקר חנות אפליקציות שהפכה את המכשיר למיני קונסולת משחקים ואפשרה לחברות ומפתחי אפליקציות להביא את האפליקציה או המשחק שלהם למסך הגדול.

באפל טיוי ומערכת ההפעלה שלו tvos, תמצאו מכל טוב. ברור שאת החשודים המידיים כמו התמונות שלכם, יוטיוב, נטפליקס, אפל מיוזיק, ספוטיפיי (ששחררה, רק בסוף 2019, את האפליקציה שלה לאפל טיוי), סלקום טיוי, שרות המשחקים במנוי של אפל (Arcade). אך גם תוכלו להוריד אפליקציות אימון גופני, פודקאסטים ורדיו, סרטים וסדרות לרוב, מזג אוויר, טיולים, שידורי ספורט, לילדים, מדע ולמידה, אפליקציות של גופי השידור הישראלים ועוד ועוד. עם האפליקציות אפשר להוציא מהאפל טיוי את המיטב.
האפליקציות (יחד עם הממשק הנוח והאפליסטי) הם הדבר העיקרי שמבדיל את האפל טיוי מכל סמארט טיוי ומעניק לו יתרון משמעותי על פניהן (בקטנה, יש גם את היכולת לחפש בעברית ביוטיוב, יכול שחסרה במרבית הטלוויזיות החכמות).

חנות אפליקציות באפל טיוי
חנות אפליקציות באפל טיוי - שובר שוויון

ברור שאתם מכירים את האפל טיוי  שלכם. וכמו שאר מכשירי אפל גם את האפל טיוי קל להגדיר ולתפעל. אך עם התקדמות המכשיר ושדרוגי התכנה (ברוכה הבאה tvOS 14) יש כמה דברים שאולי חמקו מכם. כמה הגדרות אפל טיוי מתקדמות ואפשרויות נסתרות שאולי לא הכרתם. אספנו את העיקריות שבהן. הנה מספר טיפים, טריקים והגדרות מתקדמות באפל טיוי שממש שווה להכיר כדי להוציא מהמכשיר יותר.

תוכן עניינים

לשנות את פעולת כפתור הבית

ברירת המחדל היא שלחיצה על כפתור הבית בשלט של האפל טיוי (זה עם הציור של מסך עליו) תביא אתכם לאפליקציה של אפל טיוי. באפליקציה הזו אתם יכולים לרכוש/ לשכור סרטים וסדרות או לצפות בתכנים של שרות הטלוויזיה של אפל, +Apple TV, בתנאי שאתם מנויים. אגב +Apple TV, קבלו המלצה חמה על שתי סדרות נהדרות ומצחיקות: Ted Lassoו-Mythic Quest. האפליקציה של אפל טיוי יודעת גם להתממשק לשירותים נוספים כמו Hulu, אמזון פריים ועוד (אך לא נטפליקס!).

האפליקציה של האפל טיוי רחוקה מאיפה שהיא צריכה להיות וחסרה תמיכה באפליקציות פופולריות (נטפליקס כבר אמרנו?). בינתיים, עד שהאפליקציה הזו תתקדם ותהפוך לשימושית באמת, עדיף לשנות את הפונקציונליות של כפתור הבית בשלט ולהגדיר אותו כך שיביא אתכם אל מסך הבית ולא אל אפליקציית אפל טיוי.

  1. כנסו להגדרות
  2. לחצו על שלטים ומכשירים
  3. גללו אל ״כפתור הבית״ ולחיצה  תעביר מ”Apple TV App” אל “מסך הבית” (אלו שתי הפונקציות היחידות בכפתור זה).
אפל טיוי - לשנות את פעולת כפתור הבית
לשנות את פעולת כפתור הבית

עכשיו שתלחצו על כפתור הבית, תגיעו באמת הביתה. מסך הבית של האפל טיוי, זה שאתם רואים את כל האפליקציות שלכם בו. ממסך הבית תוכלו לגשת במהירות לכל האפליקציות שאתם באמת משתמשים בהן.

לחבר בקר משחקים

יתרון גדול של האפל טיוי הוא חנות האפליקציות, ממנה ניתן להוריד משחקים. הרבה משחקים. השלט של האפל טיוי הוא מוזר, לא נוח ולא מתאים למרבית המשחקים (חוץ אולי מטניס ומשחקים שצריך לחבוט בהם בכדור בזכות יכולת השלט לזיהוי תנועה).
אך אם רוצים שהאפל טיוי יהיה באמת מיני קונסולת משחקים שווה להשקיע בבקר משחקים תואם. לאפל אין בקר משלה ונדרש בקר של חברה צד שלישי.
ברשימת הבקרים התואמים קיימים בקרים של פלייסטיישן ו-Xbox, ובקרים אחרים המוגדרים  Made for IOS או בקיצור MFI כמו בקר המשחקים הטוב ביותר עבור אפל טיוי  +SteelSeries Nimbus.

הNimbus הוא בקר משחקים מצוין עם תאימות מושלמת לאפל טיוי. בקר אלחוטי אמין עם כל כפתורי השליטה המוכרים. נטען באמצעות חיבור Lightning סטנדרטי (החיבור באייפון ואייפד), ולאחר כמה שנים של עבודה הבקר עדיין עם סוללה טובה. שמדליקים את הבקר הוא מתחבר עם ה-bluetooth לאפל טיוי תוך שניות בודדות, ולא נתקלתי אף פעם בבעיית התחברות שלו. מדליקים ומתחילים לשחק. תמיד.

ברגע שיש בקר הקישור שלו לאפל טיוי הוא פשוט מאוד:

  1. כנסו להגדרות
  2. לחצו על שלטים ומכשירים
  3. בחרו Bluetooth
  4. בחרו בבקר המשחק שלכם

את הפעולה הזו נדרש לעשות בפעם הראשונה בה אתם מקשרים את הבקר. מאותו רגע בקר המשחקים יתחבר לאפל טיוי בכל פעם שתדליקו אותו.
השלט המקורי, אגב, ימשיך לעבוד ולשלוט במקביל לבקר משחקים.

שתחפשו משחקים בחנות האפליקציות או תחת שרות המשחקים Arcade תוכלו להבחין אם למשחק ספסציפי יש חובה של בקר. אם יש חובה לבקר משחק אז בחלק התחתון של דף המשחק כתוב ״מצריך שלט משחק״, כפי שרואים למטה בתמונה של המשחק Skate City), שלט משחק רק מומלץ וניתן לשחק גם עם השלט הרגיל (הכיתוב יהיה ״שלט משחק (לא חובה)״. אם לא כתוב כלום, הכי טוב שתשחקו עם השלט הרגיל של האפל טיוי, בשמו הרשמי Siri remote.

בקר משחקים טיוי
האם צריך למשחק הזה בקר משחקים או ניתן להסתפק בשלט הרגיל

תמונה בתוך תמונה

עם השדרוג לtvOS 14 אפשר לצפות במצב תמונה בתוך תמונה באפל טיוי. המשמעות היא שניתן לצפות בסרטים או בתכניות טלוויזיה בחלון צפייה קטן שפועל ברקע בזמן משחק או דפדוף בתוכן אחר באפל טיוי. התכונה אינה נתמכת בכל היישומים ועדיין לא זמינה בצפייה ביוטיוב או נטפליקס, אך תוכלו למצוא אותה ב+ Apple ואפילו כאשר אתם עושים Airplay!

צפו במצב תמונה בתוך תמונה כך:

  1. בעת צפייה בסרט או תכנית הניחו אצבע על משטח המגע של השלט כדי להציג את ציר הזמן של הסרט.
  2. החליקו כלפי מעלה ובחרו בכפתור תמונה בתוך תמונה כפתור ״תמונה בתוך תמונה״

לחצו על כפתור ה״בית״ כפתור ה״בית״ בשלט להצגת אפשרויות נוספות כמו הזזת התמונה הקטנה לפינה אחרת במסך או סגירת מצב תמונה בתוך תמונה.

אפל טיוי טיפים מצב תמונה בתוך תמונה
מצב תמונה בתוך תמונה / צילום: אתר Apple

להעביר את האפל טיוי למצב כהה (Dark Mode)

ברירת המחדל העיצובית של האפל טיוי היא בהירה , אך ניתן לשנות את הרקע למצב כהה  המוכר כ-Dark mode אז נכון במכשיר הזה הוא לא יחסוך לכם בסוללה כפי שהוא מצליח לעשות באייפון ואייפד אבל המצה הכהה נכון יותר לטעמי ומאפשר לתוכן כמו תמונות לבלוט.
אפשר לבחור גם במצב אוטומטי כך שהרקע יהיה בהיר במהלך היום ומצב כהה יופעל אוטומטית שיורד הלילה. לבחירתכם.

  1. כנסו להגדרות
  2. כנסו ל״כללי״
  3. כנסו ל״מראה״
  4. בחרו במצב אוטומאטי או כהה
אפל טיוי מצב כהה
אפל טיוי Dark Mode

להנמיך רעש קיצוני במהלך הצפייה

מכירים את זה שאתם צופים בסרט מאוחר בלילה, מגבירים מעט כדי לשמוע דיאלוג ואז נשמע פיצוץ מהטלוויזיה שמרעיד את הבית ומעיר את הילדים. שינוי הגדרות אפל טיוי מאפשר למנוע את המחדל הזה.

  1. כנסו להגדרות
  2. כנסו ל״ווידאו ושמע״
  3. לחצו על ״הנמך צלילים חזקים״ והעבירו למצב פעיל
אפל טיוי - הנמך צלילים חזקים
הנמך צלילים חזקים

מעבר מהיר בין אפליקציות וסגירת אפליקציות פתוחות

עוברים מנטפליקס לסלקום טיוי ואז חזרה למשחק שהפסקתם באמצע?
בניווט בין אפליקציות הפעולה האינטואיטיבית היא לחזור למסך הבית ואז לבחור באפליקציה הבאה. אך ישנה דרך מהירה יותר לדלג בין אפליקציות פתוחות. לחיצה כפולה על כפתור הבית בשלט של האפל טיוי, תעלה קרוסלה של כל האפליקציות שהיו בשימוש לאחרונה. כך ניתן לדפדף ביניהן ולעבור במהירות מאפליקציה אחת לשנייה.

מהקרוסלה הזו, גם סוגרים מאפליקציות פתוחות. עומדים על האפליקציה שרוצים לסגור ונותנים פליק כלפי מעלה על משטח הטאצ׳ של השלט. זהו.

קרוסלת אפליקציות אפל טיוי
לחיצה כפולה על כפתור הבית תביא לקרוסלת אפליקציות

למחוק אפליקציות, ליצור ולנהל תיקיות

אם תעמדו על אפליקציה, תלחצו ותחזיקו את הטראק-פד בשלט תוכלו לגרור את האפליקציה לאן שתבחרו במסך הבית. אם תניחו האפליקציה על אפליקציה אחרת תוכלו ליצור תיקיה (ממש כמו בIOS).
אך יש דרך נוחה יותר ליצור תיקיות. לחצו והחזיקו את האפליקציה עד שהיא רוטטת. אז לחצו על Play/Pause בשלט. זה יעלה תפריט חבוי אשר יאפשר למחוק את האפליקציה או ליצור תיקיה. אם כבר יש לכם תיקיות שיצרתם התפריט יאפשר לכם לבחור את התיקיה אליהם תרצו להעביר את האפליקציה.

ליצור תיקיות ולמחוק אפליקציות באפל טיוי
ליצור תיקיות ולמחוק אפליקציות באפל טיוי

להוציא את האודיו דרך HomePod

הצלחתם להתארגן על HomePod על אף שלא היה זמין לרכישה בישראל? הרמקול של אפל הוא רמקול נהדר עם סאונד איכותי שניתן להפעילו בפקודות קוליות. אם יש לכם אחד כזה אתם יכולים לחבר אותו בקלות לאפל טיוי.

Homepod
רמקול Homepod של אפל

באמצעות חיבור Homepod תוכלו להוציא את הסאונד של מה שמתנגן באפל טיוי מהרמקול של אפל ולקבל סאונד איכותי יותר מזה שתקבלו מהטלוויזיה, בזמן שאתם רואים סרט או משחקים.

עשו זאת כך: במסך הבית לחצו והחזיקו את כפתור Play/Pause בשלט. תפריט יצוץ ויאפשר לבחור מאיפה אתם רוצים להוציא את הסאונד. תבחרו ב-HomePod וקדימה שדרגתם את השמע.

יציאות לשמע באפל טיוי
במסך הבית לחצו והחזיקו את כפתור Play/Pause בשלט ובחרו ביציאת שמע לאפל טיוי

שיתוף שמע: לצפות ביחד ולשמוע דרך האיירפודס בלי להפריע לכל הבית

tvOS 14 מביא את תכונת השמע שהתאפשרה באייפון עם האיירפודס אל האפל טיוי. ניתן להשתמש בשיתוף שמע לחיבור שני סטים של אוזניות Airpods או Airpods Pro לאפל טיוי וליהנות מסרט בלי להפריע לכל הבית.

  1. לחצו ממושכות על כפתור ה״בית״ כפתור ה״בית״ בשלט כדי לפתוח את ״מרכז הבקרה״.
  2. בחרו את כפתור פקדי השמע כפתור שמע AirPlay.
  3. החליקו מטה אל האוזניות ובחרו את אלה שבהן ברצונכם להשתמש.
  4.  בחרו ״שיתוף שמע״ ובצעו את ההוראות שמופיעות על המסך לקישור זוג האוזניות השני.

טיפים להקלדה מהירה

לצערנו סירי ואפשרויות הכתבה לא פעילים כאשר מחוברים לאפל סטור הישראלי. אז לא ניתן לחפש באמצעות סירי, לא ניתן להפעיל באמצעות פקודות קוליות ולא ניתן להכתיב למקלדת. גם לא באנגלית. וזה חבל מאוד כי זה עובד מצויין שזה פעיל. אנו מקווים שאפל יסדרו את העניין הזה אחרי כל כך הרבה שנים.

אבל בהעדר האפשרות הזו יש כמה טריקים שוהפכים את ההקלדה במקלדת הוירטואלית של האפל טיוי לפשוטה יותר.

  1. אם תלחצו על כפתור Play/Pause האותיות יתחלפו מיד בין אותיות גדולות לקטנות. באנגלית בלבד, מן הסתם. אך שימושי מאוד.
  2. אם תעמדו על אות מסוימת ותלחצו לחיצה ארוכה על משטח הטאצ׳ בשלט יופיעו אותיות אלטרנטיביות (לא שימושי), וקיצור דרך למחיקה (שימושי מאוד). במקום לגלול ל-Backspace על פני כל המקלדת).
טיפים מקלדת טפל טיוי
טיפים לכתיבה מהירה באפל טיוי

לגרום לשומר המסך להופיע ולדעת היכן צולם

שומרי המסך שך האפל טיוי הם מרשימים. אפשר פשוט לחכות כמה דקות כדי שששומר המסך של האפל טיוי יופיע , אך ניתן גם לגרום לו להיות מוצג מיידית באופן ידני. תעשו זאת על ידי לחיצה כפולה על כפתור Menu בשלט כאשר אתם במסך הבית. פשוט.

כדי לדעת היכן הווידאו של שומר המסך צולם פשוט תגעו במשטח המגע של השלט. המידע יופיע במשך 5 שניות על המסך.

עוד טיפ קטן – החלקת אצבע ימינה/ שמאלה על משטח הטאצ׳ של השלט יחליף בין שומרי המסך השונים.

שומר מסך אפל טיוי
לחיצה כפולה על כפתור Menu תעלה את שומר המסך מיידית

להקפיץ תפריט שמאלי עם קיצורי דרך ואפשרות להפעלת מצב שינה

בלחיצה ארוכה על כפתור הבית כאשר נמצאים במסך הבית, גורמים לתפריט השמאלי להופיע. בתפריט זה ניתן לבצע כמה פעולות: לשלוח את האפל טיוי למצב שינה, לראות מה מתנגן במכשיר, לבחור את יציאת האודיו בהתאם למכשירים המחוברים ולבצע חיפוש.

תפריט שמאלי אפל טיוי
בלחיצה ארוכה על כפתור הבית כאשר נמצאים במסך הבית, יצוץ התפריט השמאלי

אתחול מחדש מהיר של האפל טיוי

אם האפל טיוי נתקע או משדר סימני מצוקה מומלץ לעשות לו ריסטרט. אפשר לעשות זאת בדרך הארוכה (הגדרות — מערכת — ריסטרט). אך יש גם קיצור דרך לבצע ריסטרט למכשיר בפשטות ומהירות. מבצעים זאת על ידי לחיצה ביחד על כפתור ה-Menu וכפתור הבית בשלט, למשך 6 שניות. לאחר מכן המהכשיר ירסט עצמו ויעלה מחדש.

להוסיף את שלט האפל טיוי למרכז הבקרה באייפון

אפשר לשלוט על האפל טיוי גם באמצעות אפליקציית Remote על מכשיר IOS. את האפליקציה הזו אפילו לא תדרשו להוריד מהאפסטור (על אף שהיא שם ואפשר להורידה). הדרך הטובה ביותר לעבוד איתה היא להוסיף את הפקד שלה למרכז הבקרה (Control Center). כך גם ללא אפליקציית Remote על האייפון, תוכלי לשלוט באפל טיוי במהירות. עוד תוכלו באמצעותה להקליד טקסט ארוך שלא בא לכם לבזבז זמן יקר בהקלדתו במקלדת המובנית של האפל טיוי.

משיכת אצבע למטה בצד השמאלי של מסך האייפון תפתח את מרכז הבקרה, שם תוכלו ללחוץ על אייקון שלט ולהגיע לשלט אפליקטיבי של האפל טיוי. בשלט זה תוכלו לחפש, לנווט, לחזור למסך הבית, לנגן ולעצור את הניגון. במקומות שנדרש להזין טקסט באפל טיוי תפתח מקלדת באייפון, בה תוכלו להקליד במהירות את מבוקשכם.
שימו לב שלא תוכלו לשלוט על ווליום מהשלט האפליקטיבי.

אגב, אפליקצית Remote זמינה עם מרבית הפונקציות גם באפל ווטש. אם תלמדו לעבוד עם השלט באייפון אז תמו הימים בו אתם מחפשים את השלט הקטן והמעצבן של האפל טיוי. ואם תלמדו לעבוד עם השלט של השעון אז גם את האייפון לא תצטרכו כדי להתחיל לראות את הסדרה שלכם או לעשות Pause לרגע.

הגדרת הפקדים במרכז הבקרה (במכשיר IOS):

  1. כנסו להגדרות
  2. כנסו ל״מרכז בקרה״
  3. בחרו ב״התאמה אישית של פקדים״
  4. אם הפקד של שלט האפל טיוי עוד לא נמצא אצלכם במרכז הבקרה, הוסיפו אותו כאן על ידי לחיצה על הפלוס הירוק הסמוך לאייקון של אפליקציית השלט.
פקד אפל טיוי במרכז בקרה
פקד אפל טיוי במרכז בקרה (שורה תחתונה במרכז)

לדלג קדימה/ אחורה בווידאו 10 שניות או למצוא נקודה מסוימת בסרט

לחיצה על הקצוות, הימני או השמאלי, של משטח הטאצ׳ בשלט תקפיץ לכם את הווידאו ל-10 שניות בכל לחיצה. קדימה או אחורה. שתניחו את האגודל על קצה מסך הטאצ׳ יופיע אייקון קטן לדילוג 10 שניות. מהרגע שהאייקון מופיע אתם יכולים ללחוץ כדי לדלג 10 שניות קדימה או אחורה.
האפשרות מופיעה גם כאשר מנגנים מוזיקה דרך אפל מיוזיק.

אפשרות נוספת היא מציאת נקודה מסוימת בסרט. לחצו על Pause בשלט והחליקו לכיוון הרצוי את האצבע על משטח הטאצ׳. כך תוכלו לסרוק את כל הווידאו. למטה תראו חלון קטן עם הזמן והמקום בסרט, ותוכלו לקפוץ אליו.

לקפוץ לנקודה מסוימת בסרט באפל טיוי
לקפוץ לנקודה מסוימת בסרט באפל טיוי באמצעות החלקת האצבע על משטח הטאצ׳ בשלט

החלקה למטה להגדרות חבויות בעת צפייה בוידאו

בעת שווידאו מתנגן, אתם יכולים להחליק אצבע על משטח הטאצ׳ בשלט כלפי מטה כדי שיצוצו כמה הגדרות חבויות אפשריות הקשורות לווידאו שמתנגן. תמצאו כאן מידע נוסף על הווידאו, כתוביות אפשריות, והגדרות אודיו.

הגדרות חבויות באפל טיוי כאשר וידאו מתנגן
החלקה למטה עם האצבע תציג הגדרות חבויות של וידאו המתנגן באפל טיוי (מתוך אפליקצית Infuse)

שליטה (מסויימת) על הטלוויזיה שלכם באמצעות השלט של האפל טיוי

כפתורי הווליום של שלט האפל טיוי לא עושים כלום בלי שמגדירים אותם. הכפתורים האלה נועדו לשלוט על הווליום במסך שלכם כדי שלא תצטרכו להשתמש בשני שלטים. אך צריך להגדיר זאת באופן חד פעמי בהגדרות אפל טיוי.

  1. כנסו להגדרות.
  2. כנסו ל״שלטים ומכשירים״
  3. העבירו למצב פעיל את ״שליטה במכשירי טלוויזיה וברסיברים״
  4. העבירו למצב אוטומטי את ״בקרת עצמת קול
שליטה על הטלוויזיה באמצעות השלט של האפל טיוי
שליטה על הטלוויזיה באמצעות השלט של האפל טיוי

בנוסף, אם הטלוויזיה שלכם תומכת HDMI-CEC, תוכלו שהטלוויזיה תכבה בכל פעם שהאפל טיוי יכנס למצב שינה ותדלק בכל פעם שתלחצו על השלט של האפל טיוי. פשוט העבירו את מצב CEC בטלויזיה שלכם למצב פעיל (חפשו בהגדרות המסך). ביחד עם ההגדרות אפל טיוי, כפי שמופיעות למעלה זה יעבוד.

קישור שלט חדש לאפל טיוי

איבדתם את השלט של האפל טיוי? השלט נשבר ולא מתפקד? חוץ מהחלק היקר והמעצבן של לקנות חדש, החיבור של השלט החדש לאפל טיוי הוא פשוט יחסית. רלונטי כמובן גם לקישור מחדש של שלט קיים.
כדי לעשות זאת קרבו את השלט החדש לאפל טיוי. לחצו ביחד על כפתור Menu וכפתור Volume-Up למשך 5 שניות עד שתקבלו הודעה שהשלט מקושר לאפל טיוי. 

נגן וידאו

שלט חדש לאפל טיוי תוכלו למצוא ולרכוש גם באמזון:

Apple TV Siri Remote

 לא במלאי
Amazon.com

טיפ אחרון: כרכו גומייה בחלק התחתון של השלט

הנה טיפ מהרבה משתמשי אפל טיוי. השלט של האפל טיוי זהה בשני כיווניו עם 6 כפתורים עגולים במרכזו. מבלי להסתכל, קשה להבחין באיזה כיוון אתם מחזיקים את השלט. ומי רוצה להסתכל על השלט בכל פעם שהוא מרים אותו. אם תכרכו גומייה בחלק התחתון של האפל טיוי, בכל פעם שתרימו את השלט תדעו להחזיק אותו בכיוון הנכון מול הטלוויזיה. כך לא תלחצו בטעות על כפתור הבית למרות שרציתם רק לעשות pause לרגע.

אגב, הגומייה גם תעזור להקטין את הסיכוי שהשלט יחליק לכם מהיד או מהשולחן וישבר. השלט של האפל טיוי עשוי זכוכית ונשבר בקלות, כמו השלט השבור שלי בתמונה.

גומיה בחלק התחתון של שלט האפל טיוי
גומיה בחלק התחתון של שלט האפל טיוי תשפר לכם את איכות החיים

לאחר שהשלט נשבר הצטיידתי בכיסוי מגן לשלט. זול ומאוד מומלץ. עדיף, שלא כמוני, לרכוש לפני שהשלט נשבר ולא לאחר מכן.

כיסוי מגן לשלט אפל טיוי: elago R1 Intelli Case Compatible with Apple TV Siri Remote

29.90  במלאי
2 new from ₪29.90
1 used from ₪22.42
משלוח חינם
Amazon.com
as of 10 באפריל 2024 11:26

אולי תרצו לקרוא גם: