נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

אפליקציית ריצה RunGap: כל היסטוריית האימונים מכל האפליקציות במקום אחד

באיזו אפליקצית ריצה אתם משתמשים? נייק, סטרבה, אנדומונדו, אפל ווטש, גרמין. עם אפליקצית ריצה Rungap תוכלו להשתמש בכולן ולעבור בין אחת לשניה בקלות. קחו שליטה על נתוני האימון שלכם, סנכרנו אימונים עם כל אפליקצית ריצה שתרצו וצפו בכל היסטוריית האימונים במקום אחד. לא משנה באיזו אפליקציה התאמנתם.
אפליקצית Rungap

באיזו אפליקצית ריצה אתם משתמשים? Strava, Endomondo, Nike, Runtastic ,Runkeeper. אולי בגרמין Connect או באפליקצית האימון גופני היעודית על גבי האפל ווטש? עם אפליקצית Rungap תוכלו להתשתמש באיזו אפליקציה שתרצו לאיזה אימון שתרצו, ולראות את כל האימונים שלכם במקום אחד. עם Rungap תוכלו לעבור בין אפליקציות בקלות ולייצא את כל היסטוריית האימונים שלכם (או אימונים ספציפיים) לכל אפליקצית ריצה שתבחרו.

אפליקצית Rungap היא אפליקצית ריצה קטנה שמשלימה את אפליקציות הריצה הפופולאריות ועושה הבדל גדול. האפליקציה יכולה לנהל את כל נתוני האימונים שלכם מכל האפליקציות. לצפות במידע, לנתח את נתוני האימון וגם, אם רוצים, להעביר ולסנכרן את הנתונים בין האפליקציות השונות בהן מעוניינים להשתמש.

אפליקציות ריצה
אפליקציות ריצה מתממשקות עם Rungap

יש המון אפשרויות בחנויות האפליקציות והתחרות באפליקציות הריצה די חריפה. כמעט כל חברת הנעלה וביגוד ריצה גדולה רכשה אפליקצית ריצה להתפאר בה. אנדר ארמור רכשו את אנדומונדו, אדידס רכשו את Runtastic, אסיקס רכשו את Runkeeper. ונייק כמו נייק פיתחו אפליקציה מפלצת משל עצמם.

אז עולה השאלה באיזו אפליקצית ריצה להשתמש? אנשים נוטים להמשיך עם האפליקציה איתה הם התחילו לרוץ. אך יש הרבה אפשרויות בעולם אפליקציות הריצה, פיצ׳רים מתקדמים, מחירים משתנים. ובכלל יש הרבה סיבות לדלג בין פלטפורמות בכל הקשור לאפליקציות ריצה.
הכי חשוב, לא חייבים לאבד את כל היסטוריית האימונים שכבר עשיתם ונשמרו אם עוברים מאפליקציה אחת לשניה. כל שצריך זה לסנכרן את האימונים הקיימים שלכם בין אפליקציות הריצה השונות. והדרך הטובה ביותר לעשות זאת,  היא כאמור, אפליקצית Rungap.

מסתנכרנת גם עם אימונים באפל ווטש
מסתנכרנת גם עם אימונים באפל ווטש

מה התכלית של אפליקצית ריצה Rungap?

אפליקצית Rungap היא בעצם מנהלת המידע של כל האימונים שלכם מכל האפליקציות. היא מתממשקת עם הרוב המכריע של הפלטפורמות ואפליקציות הריצה הפופולאריות. כל אלו שהזכרתי בתחילת הפוסט ועוד רבות אחרות.
האפליקציה מאפשרת לשלוח באופן פשוט אימון שביצעתם באחד הפלטפורמות אל שאר הפלטפורמות האחרות וכך שכל האימונים יופיעו בכל פלטפורמה שתרצו באופן מסונכרן.
לדוגמה: תראו את כל האימונים שלכם בסטרבה, באנדומונדו וגם בגרמין.

האפליקציה, כאמור, היא גם פלטפורמה בפני עצמה לצפייה במידע וניתוחו (ולא נועדה רק לסנכרון בין האפליקציות השונות). Rungap מציגה את כל היסטוריית האימונים שלכם על גבי האפליקציה באייפון או באייפד (האפליקציה לא זמינה לאנדרואיד). תוכלו לראות בה את כל האימונים, ניתוח של כל אימונים, מסלולי הריצה שביצעתם, סטטיסטיקות, מעקב אחרי שחיקת נעליים ועוד. 

אז נכון העיצוב של האפליקציה הוא לא הכי חדשני ונקי ולא ״על חלל״, אך הוא סביר ומנגיש את המידע היטב.

שימו לב שלא ניתן לרוץ עם האפליקציה (היא לא GPS Tracker), אלא רק לראות את האימון אחרי שסיימתם אותו.

אפליקצית Rungap. פלטפורמת ריצה בפני עצמה להצגת האימונים

איך משתמשים באפליקצית ריצה Rungap?

אופן הגדרת האפליקציה והשימוש בה הוא יחסית פשוט.  אך הבנה כללית בנבכיה תחסוך לכם זמן.

פעולות לאחר הורדת האפליקציה

לאחר הורדת האפליקציה יש לבצע את הפעולות הבאות על מנת להתחיל לעבוד עם Rungap:

  1. תחת Accounts & Settings יש לבחור את פלטפורמות הריצה שאתם רוצים להתממשק אליהם (יש לבצע כניסה עם שם משתמש וסיסמה לכל פלטפורמה).
  2. בוחרים את אפליקצית המקור ממנה אתם רוצים לייבא את האימונים. בהגדרות של אפליקציה זו יש לוודא שהגדרת "Update activities״ פעילה.
    שימו לב שניתן להגדיר טווח תאריכים ממנו רוצים לייבא אימונים. תמצאו את זה תחת הגדרות מתקדמות בפלטפורמות הריצה שהגדרתם באפליקציה.
  3. זהו. עכשיו אפשר לצאת לריצה.

לאחר האימון – סנכרון ידני (מומלץ):

  1. פותחים את האפליקציה ובמשיכת מסך עם האצבע כלפי מטה האפליקציה מסתנכרנת עם אפליקצית המקור. האפליקציה תזהה את האימון שביצעתם בפלטפורמת המקור ותציג אותו.
  2. משתפים את האימון עם יתר הפלטפורמות יעד שהגדרתם, בהן אתם מעוניינים לראות את האימון.
    שימו לב שניתן לערוך את האימון לפני שמייצאים אותו. אני משתמש בתכונה זו בעיקר כדי לעדכן עם איזו נעל רצתי.

לאחר האימון – סנכרון אוטומאטי:

ניתן להגדיר את השיתוף באופן אוטומאטי, כך שמיד בסיום האימון האפליקציה תסתנכרן, תייבא את האימון ותשלח אותו לפטפורמות שבחרתם מראש. כדי לעשות זאת נדרש לבחור מראש בהגדרה של שיתוף אוטומאטי.

עושים זאת כך (הגדרה חד פעמית כהכנה של האפליקציה ולפני האימונים):

  1. תחת Accounts & Settings בוחרים את פלטפורמת הריצה ממנה או אליה רוצים שיתוף אוטומאטי.
  2. בוחרים בהגדרות מתקדמות.
  3. מפעילים תחת שיתוף אוטומאטי (Auto sharing) את ״השתמש כיעד״ או ״השתמש כמקור״.
כל האימונים מכל האפליקציות במקום אחד
כל האימונים מכל האפליקציות במקום אחד

שורה תחתונה

אפליקצית Rungap היא אפליקצית ריצה משלימה לפלטפורמות הריצה שאתם עובדים איתן. אני פותח את האפליקציה הזו בסיום כל אימון (לא רק ריצה) כדי לייצא אותו לפלטפורמות השונות.

האפליקציה יציבה מאוד, אם כי מעט מיושנת. אך היא עושה את מה שהיא מבטיחה לעשות בצורה מצוינת. וזה בדיוק מה שאני צריך.

עבורי היכולת לסנכרן את האימונים בין פלטפורמות שונות נובעת מהרצון להתנסות ולהתאמן עם מגוון אפליקציות על גבי אפל ווטש או סמארטפון. כך אני מתאמן עם אביזרים ואפליקציות שונות, ובסיום האימון מסנכרן ומייצא את האימון אל פלטפורמות אחרות שחשוב לי שהאימונים יתועדו ויוצגו בהן. כך אני גם יודע שכל האימונים שביצעתי, ולא משנה באיזו אפליקציה, נמצאים במקום אחד.

אני אוהב לנתח את אימון הריצה שביצעתי באפליקציות ריצה שונות. כל פלטפורמת אימון  מציגה את הנתונים והסטטיסטיקות באופן שונה. כך מתאפשר לי לחקור ולהתעמק בנתונים מכיוונים שונים ולנתח אותם כדי להגיע להישגים טובים יותר. בנוסף, נתוני האימון ב-Rungap עצמה מוצגים בפירוט רב וגם בה אני מנתח את המידע על הריצה.

אפליקצית ריצה Rungap כוללת מספר פיצ׳רים בסיסיים בגרסה החינמית. אולם כדי למצות את הפוטנציאל המלא שלה שתצטרכו לשלם 30 ש״ח בשנה או 11 ש״ח ל-3 חודשים.

שווה לדעת שיש לאפליקציה תמיכה טובה באתר האינטרנט של האפליקציה.

אפליקצית Rungap זמינה באפסטור בלבד (לאייפון ולאייפד): להורדה

אולי תרצו לקרוא גם: