נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

לתת בראש עם פלייליסט היפ הופ לריצה שדוחף קדימה

קבלו פלייליסט היפ הופ לריצה שדוחף קדימה. 100 שירי היפ הופ שיתנו לכם את ה-Boost בריצה ואימונים.
100 שירי היפ הופ לריצה שדוחפים קדימה

אחד הדברים שנותן לנו את הדרייב הגדול בריצה, זה המוסיקה שעוטפת אותנו ברגע הזה. כל אחד מאתנו, מוצא את מה שידחוף אותו במהלך ריצות ואימוני ספורט. חלקנו עדיין בחיפוש אחרי הדבר הנכסף. יש את האחד או האחת שמוצאים את זה בהאזנה לרדיו. את האחר אלו הפודקאסטים שתופסים נתח משמעותי בחיינו לאחרונה. ישנן גם אפליקציות שמספרות סיפורי רקע תוך כדי הריצה ועוד ועוד.

אך מה הדבר הנפוץ ביותר? האזנה למוסיקה כמובן!  שירים שמלווים אותנו במהלך הריצה, נותנים לנו להתחבר לעצמנו, להתנתק מכל רעשי הרקע של היום, מכניסים אותנו לריכוז בנשימות שלנו. כל אלו מובילים אותנו לתוצאות והישגים אישיים ספורטיביים.

אז אספנו לכם פלייליסט איכותי. 100 שירי היפ הופ מעולים לריצות ואימוני ספורט. שיתנו לכם בראש. פלייליסט היפ הופ לריצה שדוחף קדימה.

Living well eliminates the need for revenge

פלייליסט היפ הופ כדי לתת בראש בריצה

מה לא עושה לי את זה? פלייליסטים של אימוני הספורט מאופיינים בז'אנר מוסיקלי של שירים קופצניים שמתנגנים בחנויות בגדים בקניון.

מה עושה לי את זה? היפ הופ. שמקללים ויורקים מילים קשות בקצב של מכונת ירייה. שירי היפ הופ עם BPM גבוה דוחפים קדימה.

מוסיקת ההיפ הופ התפתחה בארה"ב בשנות ה-90 ומשנות ה-2000 אף עקפה את הז'אנר שהיה בשיאו אז – רוק. כיום מובילה בהאזנות בכלל רשימות המוסיקה בשרותי המוזיקה השונים כמו Spotify, Apple Music, YouTube ואחרים.

אז ניגשתי למלאכה ובניתי פלייליסט עם 100 שירי היפ הופ טובים שנותנים Boost לאימון או לריצה. חובבי היפ הופ וגם אלו שאוהבים מוסיקה איכותית- הפלייליסט הבא הוא בשבילכם!

הרשימה כוללת 100 שירים טובים לריצות ואימונים. הפלייליסט מורכב ממגוון שירים:

מה? היפ-הופ בעברית זה מיינסטרים עכשיו ואפילו אני הצלחתי

הפלייליסט נוצר בספוטיפיי, אך תוכלו להעביר אותו בקלות לאפל מיוזיק או לכל שרות מוזיקה אחר באמצעות אפליקצית songshift. הנה מדריך קצר על איך לעשות זאת באמצעות אפליקצית Songshift.

קדימה. שימו אזניות. תבחרו בפלייליסט הנכון ותתחילו לרוץ.

אולי תרצו לקרוא גם: