נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

לקום בבוקר עם תחזית מזג האוויר על מסך הנעילה באייפון

למזלנו האייפון מאפשר לשים על מסך הנעילה את התחזית כך שלא תפספסו אותה שאתם מתעוררים. כך תעשו את זה.
תחזית מזג אוויר על מסך הנעילה של האייפון

אין מחלוקת שעובר עלינו חורף חורפי מאוד, מפתיע וקשה. אפילו הכנרת הספיקה להתמלא. בחורף כזה שהכניס קצת אירופה, גשם וקור לישראל מומלץ לזרוק מבט חטוף על תחזית מזג האוויר שקמים בבוקר. כך תוכלו להחליט מה ללבוש, איך להלביש את הילדים ותזכרו כמובן לקחת מטריה. למזלנו האייפון מאפשר לשים על מסך הנעילה את התחזית כך שלא תפספסו אותה שאתם מתעוררים. כך תעשו את זה.

אפליקציית מזג אוויר של אפל היא טובה, אבל כנראה שרובנו לא פותחים אותה (או שוכחים לפתוח) כדי לקרוא את התחזית בבוקר לפני שאנחנו יוצאים מהבית לדרכנו.
האייפון שלנו מאפשר דרך נוחה לקבל תחזית מזג אוויר מעודכנת שמשכימים בבוקר.

הפוסט הבא מביא לכם טיפ קטן ומסביר כיצד להציג את התחזית המעודכנת על מסך הנעילה של האייפון כשמתעוררים בכל בוקר. הדרך לעשות זאת היא פשוטה והיא תדחוף למסך הנעילה של האייפון שלכם את התחזית על הבוקר כדי שתתארגנו בהתאם. כל זאת אפילו מבלי לפתוח את נעילת אייפון.

איך להוסיף את תחזית מזג האוויר כך שתוצג על מסך הנעילה באייפון בהשכמה

להוסיף את תחזית מזג האוויר למסך הנעילה של האייפון זה קלי-קלות. כדי לעשות זאת האייפון שלכם חייב להריץ IOS 12 ומעלה. אחרת זה בלתי אפשרי.

הנה מה שאתם צריכים לעשות בשני צעדים פשוטים:

צעד ראשון: הכנסו להגדרות — נא לא להפריע — הפעילו את תזמון ובחרו את השעות המתאימות לכם (בזמן זה לא תקבלו שיחות או עדכונים) + הפעילו את עמעום מסך נעילה.

צעד ראשון: נא לא להפריע

צעד שני: הכנסו שוב להגדרות — פרטיות — שירותי מיקום — מזג אוויר — בחרו ב-״בעת השימוש ביישום״ (IOS 13) או ״תמיד״ (IOS 12).

צעד שני: שירותי מיקום

זהו. ברגע שהשלמתם את שני הצעדים הפשוטים בהגדרות, מסך הנעילה יציג בכל בוקר את תחזית מזג האוויר. בתחזית תמצאו את הטמפרטורה העכשווית, טמפרטורת השיא הצפויה במהלך היום, ומצב מזג האוויר הכללי (בטקסט + אייקון משקף).

תחזית זו מוצגת פעם אחת ביום, אחרי שמצב ״נא לא להפריע״ מסתיים ואתם מביטים באייפון בפעם הראשונה אחרי שהתעוררתם.

תוצאה סופית: תחזית מזג האוויר על מסך הנעילה של האייפון

אולי תרצו לקרוא גם: