נווד מכיל Affiliate links והוא חבר ב- Amazon Associate Program, ברכישה דרך אחד הקישורים לאמזון, אנו עשויים לקבל גמול ללא תוספת מחיר עבורך. זוהי תמיכה משמעותית באתר ועוזרת להשאירו נקי מפרסומות.

איך להמנע בקלות משפשוף פטמות בריצה

מכירים את השפשוף בפטמות בזמן ריצה? בד החולצה משתפשף בפטמות ושורט אותן. אתם מדממים וכואבים. סיוט. לפעמים פשוט לא יכולים יותר ועוצרים את הריצה. הנה לכם פתרון פשוט וזול שיעזור לכם להמנע מהשפשוף הטורדני בעת ריצה.

סובלים משפשוף ודימום בפטמות במהלך ריצה? החוויה הכואבת הזו נפוצה יותר בחורף, בריצות בגשם וצצה בעיקר בריצות ארוכות. אם גם אתם סובלים מהבעיה הזו אז בטח קראתם על שיטות שונות למנוע אותה ולהפחית את גירוי הפטמות באימון. להחליף לחולצת ריצה נעימה יותר על העור, לשים ווזלין על הפטמות. עזבו שטויות. מניסיון כואב הפתרון אינו בביגוד ולא בחומר סיכה על הפטמות. 

שפשוף בפטמות הפך עבורי בשנים האחרונות חוויה רעה חוזרת. אני סובל מזה כמעט בכל ריצה ארוכה (מעל 10 ק״מ). רכשתי יותר מידי חולצות ריצה כדי למצוא את האחת שלא תשרוט אותי, מרחתי תכשירים שונים ומשונים. תמיד ללא הצלחה.  אבל זהו, ניצחתי, מצאתי את השיטה. הפתרון טמון במוצר אחד פשוט וזול שעולה בערך 10 שקלים. המוצר היחיד שאתם צריכים כדי להימנע משפשוף טורדני בפטמות במהלך הריצה הוא סרט דבק רפואי של 3M

סרט דבק רפואי למניעת שפשפת פטמות (5 סלילים): 3M Transpore Clear

23.12  במלאי
3 new from ₪23.12
משלוח חינם
Amazon.com
as of 17 באפריל 2024 10:48

הפתרון האולטימטיבי לשפשוף בפטמות בריצה הוא לכסות אותן

באמזון מוצעים מגוון פתרונות של מדבקות ייעודיות לפטמות. תוותרו עליהן, הן יקרות ומיותרות. יש מעט יחידות בקופסה ולכן הן שימושיות למעט מאוד ריצות. קיימים פתרונות אחרים שנותנים מענה הרבה יותר זמין זול וטוב.

הפתרון הטוב ביותר שאני מצאתי לריצות עם חולצות שאני יודע שישרטו לי את הפטמות אלה סרטי הדבקה רפואיים של 3M. זה פתרון זול וזמין (בכל בית מרקחת) וכל סליל מספיק לעשרות ריצות. הסרט דבק רפואי נושם ומחזיק טוב בריצות גם כשמזיעים מאוד. רצתי עם חתיכות מסרטי ההדבקה האלה על הפטמות אימוני אינטרוואלים עד מרתון. הם שרדו בכל ריצה.

לסרט דבק רפואי של 3M יש הרבה יתרונות שיהפכו אותו להכרחי עבורכם אם אתם הפטמות שלכם נוטות להשתפשף/ להישרט באימון:

    • עמיד וחזק לא נופל גם בריצות ארוכות ומאוד מזיעות.
    • נושם עשוי מפלסטיק מחורר.
    • ניתן לקרוע בקלות לחתיכות קטנות.
  •  

שימו לב של3M יש כמה סוגים של סרט דבק, הסוג המתאים ביותר לריצות הוא סליל דבק מסוג טרנספור (Transpore) מהסוג השקוף (Clear). ניתן לרכוש בכל בית מרקחת בארץ או באמזון. המחירים נעים בין 10-15 ש״ח לגליל אחד של סרט הדבקה.

מכיוון שהדבק חזק ונדבק היטב לגוף, אל תמהרו להוריד אותו בסיום הריצה. זה כואב! וייקח אתו לא מעט שערות. אני ממליץ להתקלח איתו, כך הדבק ייחלש ותוכלו להוריד אותו בקלות יחסית וללא כאב.

סרט הדבקה של 3M
סרט הדבקה של 3M / צילום: אמזון

אולי תרצו לקרוא גם: